Expozitie de cai lipitani

Unul dintre cele mai frumoase evenimente care m-au impresionat cu adevarat. 9 ore printre niste animale superbe iti schimba cu totul starea de spirit.

Despre ce e vorba? Un eveniment organizat de Agro-dunarea, in colaborare cu mai multe herghelii, printre care Sambata de Jos si Chichis din Covasna, desfasurat in 3 zile. In prima zi, caii au fost prezentati tuturor, la trap, la pas si desfasurand mai multe exercitii impreuna cu dresorii sai. In a doua zi, adica astazi, a fost un concurs de frumusete, in urma caruia au fost premiati caii din rasa lipitani, cu linii diferite, precum Nepolitano, Pluto, Favory, Tulipan, Incitato. Culorile sunt negru, gri si alb, insa exista si cai care au 2 culori combinate.

In a treia zi, maine, va fi un concurs de atelaje, cu 2 si 4 cai, pe stadionul Portul Rosu.

Ma rog, ideea e ca sunt superbi si ca o pereche de cai care sa se inteleaga si sa poata concura la atelaje se formeaza dintre 20 sau 30 de cai si poate costa si 60.000 de euro. Sunt superbi, am mai zis odata. Eu i-am pupat, i-am hranit, i-am indragit si nu in ultimul rand….i-am calariiit!

Si….Eu pe un calut nemaipomeniiit! :X

  1. Very awesome post. Really!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

